loading...
webkaran
webkaran بازدید : 41 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

تقریبا از هر کس بپرسید بهتون میگه که موهاش نسبت به قبل کمتر شده. تو خانواده ما هم همین جوریه. همه موهاشون کم پشت شده. مامانم که موهای پر پشت بود کم شده موهاش. مخصوصا برادرم. البته اون موهای لختی داشت و تارهای موش نازک بود. اما یه دفعه ای کچل شد. طفلکی خیلی هم خجالت میکشه به خاطر این مشکل. خود منم که 30 سالمه موهام شدید می ریزه. اما یه مدته تصمیم گرفتم از هر شامپوی هم استفاده نکنم. به نظرم شامپو از همه مهم تره.

 

یه شامپو ویتامینه خارجی خریدم که توش کلی ویتامین داره. از زینک و ویتامین های آ و آی و سی و خیلی چیزای دیگه که مو میخاد. از داروخونه خریدم. بهم گفت هر روز حموم کنم و ازین شامپو بزنم. اسم عجیب غریبی داره اما این جور که مشخصه و روش نوشته خیلی برای مو خاصیت داره. حالا نمی دونم تاثیر هر روز حموم کردنه یا این شامپوهه. البته به نظرم هر دوش تاثیر داره. چون موهای من شدیدا چربه و اگه هر روز حموم کنم لطف زیادی به موهام کردم. نمی تونم بگم کاملا ریزش موهام از بین رفته اما از حق نگذریم یکم بهتر شده.

 

حالا یه دکتر پوست و مو هم باید برم تا اگه لازمه قرصی یا لوسیونی چیزی بهم بده. امیدوارم زودتر مشکلم برطرف بشه. برای دخترا خیلی زشته که کچل بشن. حتی موهامم زیاد رنگ نمی کنم. چون بالاخره مواد شیمیایی رنگ برای مو خیلی بده. اما نمی دونم چرا یه دفعه ای این جوری شدم. هر بار سشوار می کنم دسته دسته موهام می ریزه. اصلا از شونه کردن موهام می ترسم. انقد که با هر بار شونه کردن حجم زیادی از موهام از سرم میره. امیدوارم هیشکی تجربه این ریزش موی شدید رو نداشته باشه. خیلی درد آوره. امیدوارم با شامپو و تغذیه بتونم یکم کنترلش کنم. تو اینترنت نوشته بود قرص زینک بخورید. اونم گرفتم. پناه بر خدا.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 337
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 530
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 641
  • بازدید ماه : 1,012
  • بازدید سال : 12,073
  • بازدید کلی : 38,595