loading...
webkaran
webkaran بازدید : 35 سه شنبه 23 فروردین 1401 نظرات (0)

در این مطلب قصد معرفی برترین برندهای خمیر دندان خارجی را داریم. برندهایی که در هر کشوری و در هر جغرافیایی شناخته شده هستند. این برندها کیفیت محصولاتشان را بالا نگهداشته اند. به همین خاطر همیشه محبوب و معروف بوده اند. هم چنین به جزئیات زیادی در کالاهایشان توجه کرده اند. این برندها در ادامه معرفی شده اند.

 

خمیر دندان سنسوداین

برند سنسوداین یک برند تولید خمیردندان و تمیز کننده دهان مخصوص دندان‌های حساس است. یعنی دندانهای ضعیف که دردناک هستند. البته محصولاتی برای دیگر دندان ها هم دارد. اما به قدری محصولات دندانهای حساسش عالی است که این نام به آن اختصاص پیدا کرده است. این برند تا به امروز عناوین بهترین خمیردندان پیشنهادی دندانپزشکان و پرفروش‌ترین برند محصولات شستشوی دهان را از آن خود کرده است. این برند مورد تایید پزشکان است. مدتی این برند در ایران نبود. و این موضوع به تحریم مربوط می شد. خوشبختانه این مشکل به صورت کامل برطرف شده است.

 

اورال بی

دکتر رابرت هاتسون (1920-2001)، پریودنتیست کالیفرنیایی، یک مسواک را در سال 1950 طراحی و اختراع کرد. درخواست برای اختراع "مسواک Hutson" او در 13 ژانویه سال 1950 ثبت شد و در 24 اکتبر همان سال در اداره اختراع ایالات متحده آمریکا پذیرفته و به ثبت رسید. در سال 1958 او مسواک جدیدی با تعداد زیادی از پرز‌های نایلونی نازک، نرم، صاف و مسطح مشابه اختراع 1950، طراحی کرد. این برند حالا این قدر شناخته شده است که خود دکتر رابرت هاتسون هم هرگز فکرش را نمی کرد. این قدر معروف که در هر جایی شناخته شده است. کالاهایش نمونه و مانند ندارند. نام تجاری اورال بی نیز توسط او برای محصولاتش در نظر گرفته شده است. اولین محصول تولید شده توسط اورال بی، اورال بی ۶۰ نام داشته است؛ زیرا دارای ۶۰ پرز پاک‌کننده بوده است. اندازه‌ها و سایزهای دیگری نیز تولید شدند که بر اساس تعداد این پرزها نام‌گذاری شدند. هر چند حال تعداد محصولات این برند بسیار است.

 

کلگیت

صابون، مواد مخصوص آهار و شمع از محصولات ابتدایی شرکت بودند که در کارخانه‌ی نیویورک سیتی تولید می‌شدند و در فروشگاهی در همان شهر به فروش می‌رفتند. یک سال پس از فعالیت، اولین شریک به شرکت کولگیت وارد شد. فرانسیس اسمیث شریک اول ویلیام بود و پس از اضافه شدن او، نام شرکت به Smith and Colgate تغییر یافت. کولگیت در سال ۱۸۱۲ سهام اسمیث را خرید و پیشنهاد شراکت را به برادرش بولز کولگیت داد.

بخش دیگری از شرکت کولگیت پالمولیو به تاریخچه‌ی پالمولیو مربوط می‌شود. درسال‌هایی که خانواده‌ی کولگیت در ساحل شرقی آمریکا کسب‌وکار خود را ادامه می‌دادند، در سال ۱۸۶۴ و در گوشه‌ای دیگر از آمریکا کارخانه‌های صابون توسط بی‌جی جانسون در میلواکی ویسکانسین تأسیس می‌شدند.

حالا این برند از بهترین ها در زمینه محصولات دهان و دندان است و جزو برندهای شناخته شده در همه دنیا می باشد. محصولات این برند به خصوص خمیردندانهایش آوازه و شهرت زیادی دارند. کلگیت مدلهای ساده و پمپی و مناسب بچه و بزرگسال دارد. برندی برای همه خانواده که به خوبی از دندان ها مراقبت به عمل می آورد. لبخندی زیبا هدیه کلگیت به استفاده کننده هایش است.

 

سیگنال

در فضای مجازی شایعات زیادی در مورد مبدا و کشور تولید کننده سیگنال منتشر می شود. بسیاری تولید آن را به کشور چین نسبت می دهند اما این ها حقیقت ندارد و واقعیت چیز دیگری است. واقعیت این است که منشاء تولید این مسواک کشوری اروپایی است. فرانسه شاید بیشتر از این که در زمینه محصولات بهداشتی سر آمد باشد در زمینه تولید محصولات بهداشتی و انواع عطر و ادکلن زبانزد است. اما سیگنال را می توان از جمله نشان های تجاری دانست که در حوزه بهداشت، خصوصا دهان و دندان به جایگاه ویژه ای دست یافته است. فروش عمده انواع محصولات سیگنال در فضای مجازی جریان دارد. در داروخانه ها نیز می توانید این برند را به راحتی خریداری نمایید.

 

کرست

یکی دیگر از خوب های روزگار کرست است. برندی که کیفیت قابل توجهی دارد. قدرت پاک‌کنندگی کرست بسیار زیاد است و اگر یک بار دندان‌های‌تان را با آن، به خوبی بشویید به شکل قابل ‌ملاحظه‌ای از بین رفتن جرم و غذا را از روی دندان‌ها احساس خواهید کرد. استفاده صحیح از این خمیردندان، مانع از پوسیدگی و عفونت‌های لثه می‌شود. این برند تنوع محصولاتش زیاد است. مدلهای روزانه و سفید کننده و... توسط کرست تولید شده که در بازار نیز خرید و فروش می شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 337
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 557
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 684
  • بازدید ماه : 1,055
  • بازدید سال : 12,116
  • بازدید کلی : 38,638